Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Thuis

We zijn al weer een paar weken thuis.

Het was heerlijk om op Schiphol door familie en vrienden te worden opgewacht. Fijn om iedereen te zien, met ze te praten en te knuffelen!

Ook al hadden wij vertraging er stond een fijne groep mensen op ons te wachten op Schiphol. En het surprise “Ik hou van Holland feestje” die zelfde middag was helemaal top!

Wel hadden we allebei nog niet helemaal het gevoel echt geland te zijn maar toch enorm kunnen genieten.

Tja en dan ben je thuis. Wordt je welkom geheten bij je schoonouders in je nieuwe thuis.

Mag je je backpack uitpakken om vervolgens niet na een paar dagen weer in te pakken. Die backpack inpakken dat ga ik niet missen. Maar op een of andere manier is het toch zo gewoon geworden en hoort het er bij.

Best een beetje een gek spannend gevoel hoor hebben we. De laatste maand hebben het er veel samen over gehad.

Terug naar Nederland. We hebben iedereen gemist maar ook enorm genoten van vrijheid en avontuur. In sommige dingen zijn wij veranderd. Klopt dit nog met thuis? Wat moeten we dan thuis gaan doen? Is dit dan echt het einde van het avontuur?

We gaan naar huis voor de bruiloft van mijn broer. Dus het is zeker wel leuk om naar huis te gaan. We zijn ook wel een soort van verzadigd met indrukken, nieuwe slaap plek, vreemd eten en op je hoede zijn. Maar reizen is ook verslavend, het geeft een enorm gevoel van vrijheid en rijkdom. Er is zoveel te zien, te beleven en te verwonderen. Ik geloof dat ik hier nooit genoeg van ga krijgen. Voor altijd besmet met het reisvirus!

Een soort van onduidelijk gevoel komt soms boven drijven. Wat doe ik hier? Een soort heimwee naar avontuur, niet weten wat je die dag gaat doen, je tijd zelf indelen, leven met de klok mee. Er wordt wel gezegd dat het lastig kan zijn om na zo lang reizen de draad weer op te pakken. Voor mij (Karin) zelf klopt dit wel. Tis niet meteen duidelijk voor mij wat of hoe nu verder. Maar we pakken de draad langzaam weer op en kijken wel waar ons dat zal brengen.

We hebben prachtige herinneringen gemaakt het afgelopen jaar! Wat was het enorm gaaf!! Zo veel gezien en gedaan! Echt niet te bevatten eigenlijk hoe gaaf. Het is echt aan te raden om vooral te gaan en je boeltje op te zeggen als je ook maar enigszins zou denken dat je het wel wat lijkt.

Travel

Expolre / Embrace / Learn / Live

Liefs Arjen & Karin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!