Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Wasgoed

Dit verhaaltje is een stukje uit mijn dagboek. We hebben alleen eenpaar dagen geen internet gehad dus vandaarwat later geplaatst.

Bergen met wasgoed!

Wij zijn weer bij ons gastgezin terug. Lekker weer als van ouds tussen het wasgoed. Gisteravond ons eerste nachtje hier, heerlijk geslapen. Wel hebben we ons eerst door 3 bergen wasgoed moeten werken om ons bed te breiken. We hebben Gladis, onze moeder maar even geholpen.

Lekker weer ons vertrouwede stekkie bij dit lieve maar ozo drukke gezin. Pfff School, heeeeel veel huiswerk, kerk, oma, eten koken, cathegesatie, huisschoonmaken ennatuurlijk hun wasgoed!!! Echt bergen en waslijnen vol met wasgoed!

Ach ja je blijft je verbazen op zo`n reis. Maar ze doen het hun zelf aan met al dat wasgoed. Pff elke dag wat anders aan en elke week alle bedden uitwassen en ook alle gordijnen.... En ja dan helpen wij gewoon zo af en toe met vouwen en ophangen. Het drogen duurt hie soms wel 3 dagen! En een droger kennen ze niet dus hangt het soms gewoon in de regen. Tussen door doen we ook nog even ons eigen wasje. Veel hebben we niet bij ons dus das ook zeker nodig. Toch wel een terug komend iets die was.

Overal inhet dorp zie je op de plattedakken waslijntjes en als het beloofd een mooie dag te worden hangt het dele dorp alles buiten en lopen de kids hier weer in schoongoed de volgende dag.

Liefs Karin

Reacties

Reacties

truus

dan heb je nederland, deze morgen om 10 uur een heerlijk fris windje en zonnetje en je hebt enkele dagen je wasgoed op gespaard en wast en hangt het op een superdeluxe droogmolen en een paar uur later ; schoon en droog !!!!!alleen Rene heeft met het grasmaaien z'n hoofd iedere keer tussen de lakens zitten want grasmaaien en wasdrogen is een ietwat ingewikkelde combinatie. Karin, wat een mooi verhaal ik zie het humoristische ervan helemaal voor me, veel lieve groeten van ons drieen en voor de komende dagen zon...............

john van Ek

Beste Arjen en karin.

Vandaag zeker aan jullie gedacht, mede door de open dag bij Burton en tien jaar Burton bestaan.
Kwam nog vele malen je naam tegen Arjen, zelfs op onderdelen een pakket bekleding stond je naam.
en je broer was er natuurlijk.

Zelf net terug met de Burton vanuit Italie prachtige reis gemaakt langs de kust vauit Pisa tot aan de Franse grens. inmiddels is mijn tweede Burton ook bijna zo ver dat hij aangeboden word aan de RDW.
Volg jullie verhalen, en geniet mee van jullie belevenissen,
Vrienden van ons zijn met de zeilboot 4 jaar de wereld in en ook die volgen wij. nog fijne tijd en tot ziens.. gr. John van Ek.

Gidon en Marleen

hoi Karin en Arjen,

Erg leuk om al jullie avonturen te lezen. Prachtige foto's! Heel veel groetjes uit Vriezenveen.

Jan-Willem, Renate en de wichtter !!

Dag lieverds, wasgoed..................komt me bekend voor !!! Maar wat zijn we dan gezegend met een wasdroger. Vandaag was het hier ook pet. Echt, heel de dag regen, pfffffff. Maar gister daarin tegen was er een stralende zon. We hebben heerlijk met de wichtter en je pa en ma gewandeld in ommen. We willen jullie snel eens spreken, hebben toch wel een ietwat belangrijk vraagje !!! Geniet, naast aldat wasgoed van alle andere dingen en een dikke kusknuf van ons.

Thijs!

Hela!
Het lijkt me trouwens wel een ontzettend mooie dorpsversiering, al die was :)
Ik kan echt genieten van jullie avonturen daar aan de andere kant van de grote plas. Dank voor al die verhalen!

X Thijs!

ps: Oh hee! Ik zie een electrische Burton op teevee

Diede Ellen Vincent

hai schatjes,
Dikke kussen van ons en bedankt voor de felicitaties voor Diede. xxxxxxxxxxxxxxxx

Nienke

Lieve karin en arjen wat leuk om jullie verhalen te horen en leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen!!! Take care

Hester

Hallo Arjen en Karin!
Jullie kennen mij niet, maar ik heb een paar weken met Inge spaans geleerd in Costa Rica. Jullie hebben Inge ( een belgische dame) ontmoet in Panama. Haar vertelde ik over mijn wens om te zeilen in San Blas en toen vertelde ze over jullie..Ik heb jullie verhaal gelezen over captain Glenn?? Hebben jullie misschien contact gegevens van deze captain? Misschien dat hij mij verder kan helpen of anders mensen weet!
Heel erg bedankt alvast...en jullie heel veel plezier op jullie geweldige en mooie reis.
Liefs Hester

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!