Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

De laatste loodjes wegen het zwaarst ;)

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal.............

We dachten, laten we het nou een beetje in stijl afsluiten met nog een paar daagjes zon, zee, strand, hotel met zwembad en cocktails. In de geest van "de laatste loodjes wegen het zwaarst". Hadden we vorige week nog best zin om naar huis te gaan, verdwijnt dat gevoel in eens weer hier in deze omgeving haha!

Tot snel!

Marieke van den Hengel

Hey Karin en Arjan.

Ik heb genoten van jullie mooie foto's en leuke bijschriften.
Volgens mij is alles waard geweest en kunnen jullie met hele mooie ervaringen en herinneringen terug naar huis!!!

Ik wens jullie alvast een hele voorspoedige en goede terugreis voor straks!!

Geniet nog met volle teugen van de laatste dagen!!

Karin; 'k werk by the way al een tijd niet meer bij Jeroen, maar daar zal je wel niet van opkijken ;-).
Lijkt me leuk om je weer eens een keer te zien of te spreken back in Holland!!

Veel liefs en groetjes, Marieke

René

Met dit "ogen-uit-stekend" item heb je nu recht op enige ontbering. Dus 3 uur vertraging op een reis van 11 maand is misschien een klein beetje gerechtigheid.