Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Welkom op ons Reislog!

Hey hallo daar!

Welkom op ons reisblog, de plek waar we jullie zo veel mogelijk op de hoogte willen gaan houden van onze reis en alles wat we meemaken. We zullen zo vaak mogelijk proberen leuke verhaaltjes te plaatsen met nog leukere en mooiere foto's natuurlijk.

Met dit blog kunnen wij ons verhaal kwijt en hoeven jullie ons niet zo te missen! Want jah dat gaan we natuurlijk wel doen....

Als je je mail adres in vult in de rechter kolom dan krijg je een mailtje als wij een verhaaltje of foto's hebben geplaatst.

Berichtjes van jullie zijn welkom! Daar zijn we heeeel blij mee en vinden we leuk om te lezen!

Fijn dat je met ons meereist!

Liefs,

Arjen en Karin

Reacties

Reacties

Sharon

Hey Karin en Arjen,
leuk jullie op deze manier te kunnen volgen.
Kan niet wachten op de verhalen en natuurlijk alle foto's!
Alvast heel veel plezier en succes met de voorbereiding.

Jullie gaan de reis van jullie leven tegemoet!

Liefs, Sharon

Marieke

Heej,

Ik schrijf alvast een berichtje, want je snapt dat wij jullie all the way gaan stalken en natuulk alles willen weten...!!! Maar leuk, hoor. Ons zul je hier dus HEEEEEL regelmatig vinden!!!
Good luck met de verdere voorbereidingen!!

Kus van ons!!

Charis

Haai Karin en Arjan, ik kijk nu al uit naar jullie verhalen en nog meer naar de foto's :)! Geniet ervan!

Greetz

Nienke

Hey Hey,
Wat leuk om alles zo te volgen, op naar een mooi avontuur! Succes met alles de komende tijd.

renate

We missen jullie nu al schatjes, maar geniet van jullie avontuur. Voor alle dagen dat jullie weg zijn een dikke kus !!

Gerda

He hallo, wist helemaal niet dat jullie gingen reizen :-) maar leuk man!! ben erg benieuwd, zal regelmatig ff op jullie site kijken.

groetjes

simone

halloooo....

ik heb jullie blog effe favourite gemaakt.. zodat ik alles kan volgen vanuit het verre sibculoooo... leukleuk...:) maar ik spreek je nog wel... ;-) voordat jullie weggaan.. maar ik ga deze site zeker in de gaten houden..;)

heel veel liefs vanuit sibculoo

De Beschuitjes

Hoi familie!
Nog niet zo lang geleden kregen we te horen over jullie Amerika-reis. Ik vind dat heel dapper om zo'n avontuur aan te gaan! Een ervaring of a lifetime. Heel veel plezier nog met de voorbereidingen. Wij zullen ook zeker jullie blog bijhouden!
Groetjes van
Catlien, Niels, Jille, Swen, Eline

Jesmin

Heej hoi!!

Ik was de link even kwijt van jullie blog, maar Simone hielp me het ff herinneren! Super leuk!!
Heel erg spannend allemaal voor jullie.. Ik ga jullie blog zeker volgen! Lijkt me leuk al die verhalen en foto's..
Maar tot die tijd gaan we eerst nog gezellig wat boeketjes maken!

Groetjes Jesmin

Ed

Bedankt voor de link, ik zal jullie volgen....


Succes

Ed

harrie

Karin en Arjen bedankt voor de link, ik ga jullie avontuur zeker volgen.
Heel veel plezier en goede reis.

Ed Burton 924

Hoi Karin en Arjen heel veel plezier en succes. Arjen de Burton gaat naar Zutpen ik kijk hoe ik jou een foto kan mailen.

succes Ed en Mike

janheinprinsen@GMAIL.COM

GAA JE MUZIEK KIJKEN IN AMERIEKA,

EN.ARMERIE.KAANSE AUOTS KIJKERN'

GROETJES JAN-HEIN.

jan-hein

ik gaa zater dag in de heete lucht balon.
op het hulsbeek in oldenzaal
en het \moet mooie weer.zijn voor.de.lucht balon.
en anders gaat het.niet .door met.de lucht balon.
groetjes jan-hein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!