Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Tickets geboekt!

Wauw, vanavond eindelijk de tickets geboekt! Want tsjonge jonge, daar kun je wel even zoet mee zijn. Ik denk uiteindelijk dat we een goede deal hebben gesloten, het bleek namelijk dat je eigenlijk het goedkoopst via New York kunt vliegen. Tsja, dan kunnen we in NY net zo goed een paar daagjes uithet vliegtuig stappen, kunnen we ook meteen New York bij op de lijst zetten haha! En zo hebben we het vanavond dan ook maar gedaan.

Woensdag 19 mei om 13.30u vertrekken we vanuit Düsseldorf (we zoeken nog een taxi!)met Air Berlin naar NY-JFK. Lokale tijd 16u zijn we al in New York, maar daar schijnt een beetje tijdsverschil tussen te zitten.

Dan hebben we vier dagen om New York uit te checken en maandag 24 mei vliegen we verder via een tussenstop in Cancun naar Mexico Stad. Daar komen we 's middags om 16.10u aan.

Wauw, dit geeft echt een super-opluchting. Als het al niet duidelijk was, dan is het nu wel duidelijk: we gaan!

ben en jenny

He,he nu weten we waar we aan toe zijn en kan ieder verder plannen maken. DIt is al een hele geruststelling
Proficiat met deze boeking.

Truus

Hallo Arjen en Karin,

Ik wist gisteren de datum al, maar lees het nu op jullie site.!!!! De eerste stap, de datum staat vast; het gaat dus echt gebeuren ,veel plezier bij de verdere voorbereiding!!!

Truus

Ik vind het ook heel leuk om met jullie mee te leven/reizen dus wacht ik jullie verhalen graag af, good luck !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariska

Ha Karin en Arjen!

Hartstikke leuk om nu al mee te genieten van jullie avontuur. Superveel succes met voorbereiden en muchos plezier natuurlijk!

Me keep on follow you guys;)

Groet,
Mariska