Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Verhuis gedoe!

Volgend weekend gaan we verhuizen!

Ja de reis komt nu echt al dicht bij. Nog 8 1/2 week een we zitten aan de andere kant van de wereld! We zijn vorige week al begonnen met opruimen en inpakken. Pfff, wat een zooi heb je dan in een paar jaar in en om je huis verzamelt zeg...

Het weekend van 28 maart gaan we verhuizen. We gaan dan bij Arjen zijn ouders inwonen. Truus en René zijn zo lief geweest om ons welkom te heten in hun huis, hier zullen we als we weer komen ook wonen, tot we zelf weer wat vinden. Het is dus wel zo fijn dat we daar nu al een paar weken ons eigen stekkie kunnen maken en onze draai kunnen vinden. Dan hebben we ook tenminste een Thuis om naar terug te komen.

'Weten jullie nou al waar je heen gaat? Wat ga je doen, ga je daar en daar ook heen? En hoe ga je reizen? Welke landen gaan jullie precies doen? '

Zomaar een paar vragen die we de laatste tijd veel horen! Nou ik kan jullie vertellen dat we dat zelf dus ook niet allemaal weten!! En ook niet zullen weten! Nee dat snapt niet iedereen, en is misschien ook niet altijd even handig. Vorige week woensdag hadden we allebei en vrije dag. Die dag hadden we in eens een soort van paniek momentje na het lezen van iemand anders zijn blog met de titel 'nog 7 weken...' Die mensen gaan het zelfde doen als ons en waren druk met plannen van van alles en hadden een behoorlijke lijst wat nog te doen. Na even een paniek momentje hebben wij nu ook een 'to do list', ja ja ook wij moeten nog het een en ander regelen en uitzoeken. Verzekeringen uitzoeken, huur opzeggen, vaccinaties halen, route bepalen en hostels zoeken, bankzaken..... en dus ook nog even verhuizen! We zijn dan deze week ook maar eens bezig gegaan met een hostel zoeken in New York. Ik ben vooral niet zo'n planner maar jah je moet toch ergens beginnen dus dan maar gewoon bij het begin. Hostel gevonden en dus begonnen met een klein beetje plannen :)

Morgen zullen we ook al een beetje afscheid moeten nemen. We hebben een heel fijn oppas huis gevonden voor onze Annie! Ze gaat wonen bij onze lieve nichtjes Eva, Iris en Lin. Wij weten zeker dat Annie goed verzorgd achter blijft. Morgen verhuizen we Annie dus alvast, en moeten we dus al een beetje afscheid nemen. Gelukkig zijn de dames heel blij met haar komst! Meiden vast bedankt!

(Annie is ons konijn!)

Groetjes Karin en Arjen

truus.

Hallo Arjen en Karin,

Ik krijg zo ook meer de kriebels als ik julie berichtje lees !
Jullie kamer is hier in huis klaar en leeg ;natuurlijk welkom.; deze eerste planning klopt dus.
Met de verhuizing helpen we en een zonnige voorbereiding voor jullie gewenst deze week, liefs......

Sharon

En dan tussen de bedrijven door ook nog even een bruidsboeket en corsages in elkaar flansen...
Niet overspannen raken hoor! Veel succes met de verhuiswerkzaamheden. Als we kunnen helpen met iets moet je het maar zeggen!

Liefs, Sharon

Remco

He Arrie en Karrie,

Als jullie je nog kunnen bedwingen: wacht nog heel even met het boeken van een hostel in New York. Mijn connectie in de States mailt wat vrienden rond of er een onderhuurtje mogelijk is...

Groet, Remco.

Renate

Annie voelt zich al helemaal thuis, kan hier lekker los door de tuin rolle bollen, ha,ha !! Dus dat zit helemaal oke. Succes met al het andere. Kussie....

Anita Berkel

Hoi Karin en Arjen,
Ik heb jullie site gevonden, ik ga jullie zekers volgen bij jullie geweldige onderneming.
Maar wat een voorbereiding moeten jullie nemen, inpakken en verhuizen, afscheid nemen van Annie, baan opzeggen enz. Maar jullie zullen ongetweifeld ook al heel veel plezier hebben beleefd bij al de voorbereidingen. Het ernatoe leven (genieten) kan ook al fantastisch zijn.
Succes bij alle voorbereidingen en ik blijf jullie volgen.
Groet, Anita

hallo karin en arjen.
ga je nog een rond vaatmaaken.
0p de zee,en dieren kijken in het bos.
in amerieka is het,mooie,weer..
groetjes janhein

Kirsa Marnix en Siphiwe

Hallo Karin en Arjen, nu toch even reageren.
Wat super dat het nu dichtbij komt en dat het echt spannend begint te worden . we zien er naar uit om jullie nog even te zien voor jullie weggaan.

En nog even iets anders. In NY hebben wij gelogeerd bij een Amerikaanse dominee en zijn (wat uitbundige) gezin en hij en zijn zoon hebben ons toen een geweldige toer door NY gegeven. Als jullie het leuk vinden kunnen we wel even contact leggen (Marnix schrijft via facebook nog steeds met hen) of ze jullie ook een rondleiding willen geven. Dan zie je echt alles van de stad!
We zien jullie zaterdag

Marco en Marlies Voets

Nu nog 1 nachtje... Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Het feestje zag er gezellig uit! Welterusten voor vannacht en een goede vlucht naar NY toegewenst! Lieve groeten uit Brabant!

Peter en Marieke

Het feestje dreunt letterlijk en figuurlijk nog wel even na;-) Super dat jullie deze reis samen ondernemen. Hopelijk kunnen wij een klein deeltje van jullie reis live meereizen, maar dat moeten we nog even afwachten.
luf joe!

Petertje en m@rietje

janheinprinsen

fieg haven duiseland.
woens.dag 19mie.
en.van.buiten.land.fotos.maaken
voor.de gmail.com.

jan-hein

en was hert druk in het fliegtuig.
van af duitseland.

jan-hein prinsen

is het.mooi.weer in newyork
en is het druk in new york.
en een mooie hotel in new york.
en warm in niewyork.
groetjesjan-hein.

René

Hello wereldreizigers,
Mooi om jullie enthousiaste indrukken van NY te lezen. Ik zou haast zelf in the plane stappen om er ook van te genieten, maar helaas: geen vakantiedagen meer. Fijn om te lezen dat het jullie goed gaat en dat je ook al aan etappe 2 (Mexico) bent begonnen.
Ja, dat je daarvoor de douane op een dwaalspoor moet zetten is Arjen wel toevertrouwd na alle ervaringen die hij bij de RDW heeft opgedaan.

Groeten

René

Ruud

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. En wat hebben jullie al veel gezien in die eerste week. Karin, blijf van die mooie fotos maken. Geniet er samen maar lekker van.

Dikke knuffel Ruud en Dieneke

hallo karin en arjen.
een mooie foto van het feest in newyok.
en zoning in newyok.
en mooie fotos van autos in newyok

jan-hein

hallo arjan en karin.

hup holand hup.oranje verziering in detraat.

nederland.en.japan.voet.balen.zater.dag.en.mooie.weer in nederland.en.zoning.weer.buiten.en van.daag.vas.het.22.graden.

zaterdag 26 juni 2010

vaN,DAAG IS HET WARM IN NEDERLAND.
25 GRAADEN EN.MOOIE ZOOMER WEER.
MAAN DAG ORNJE VOET BAL. SLO.VOET.BAL.