Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Bijna weg!

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we vertrekken!!!

Nu wordt het toch wel een beetje spannend, hoewel we zijn er allebij nog heel relaxed onder. We slapen allebij nog heerlijk maar misschien dat de laatste nacht hier dan nog wat minder slapen wordt. Je zou toch denken dat de zenuwen een keer toe moeten gaan slaan?! We hebben voor de eerste 2 dagen in New York een hostel geboekt en als die bevalt dan boeken we wat nachtjes bij en anders zoeken we weer een nieuw plekkie. Morgen vroeg de tas maar eens inpakken en dan misschien nog de laatste dingetjes ff bij halen. We hebben een meeneem lijstje samengesteld met behulp van internet en volgens mij hebben we alles. Oja behalve dan mijn rijbewijs. Hihi, was weer een niet aan 't opletten en die gaat binnenkort verlopen dus ja dan nog ff een nieuwe aangevraagd maar schijnt dat ze daar bij de gemeente toch wat meer tijd voor nodig hebben dan ik eigenlijk voor heb! Woensdagochtend rijden we dan dus op goed geluk om 8:30 langs het gemeentehuis om te kijken of tie misschien al klaar is, zo niet dan niet jammer dan. Vanmiddag nog zo'n last minute activiteit gedaan die nog op het lijstje stond. Namelijk een iets kleinere digitale camera! Ja, ja dat moetst ook nog ff. Had niet zo veel zin om deze reis met mijn grote canon te lopen dus nu een wat handzamer ding gekocht. Leuk 2e hands zoom lensje er bij en nu maar hopen dat die beetje bevalt en dat we veel mooie foto-momenten tegen zullen komen.

Afgelopen zaterdag ook een erg leuk feestje gehad. Een 'het werd wel weer eens tijd en wij vertrekken uitzwaai feestje'Thema was dan ook 'Op Safari'. Super leuk dat iedereen zo goed zijn best had gedaan om in stijl te verschijnen!!! Wij vonden helemaal leuk iedereen heel erg bedankt ook voor de kadoos!!!

Nou tot de volgende keer dan maar vanuit.... ja dat weten we dus nog niet merken jullie vanzelf. Groetjes, auf wiedersehen, adios amigos, see you later, au revoir, hastalapasta,ajuu!

Arjen en Karin

Aniek

Hey Arjen en Karin!

Ik wil jullie via deze weg heel veel genietplezier wensen. Maak er een mooie reis en een fantastisch avontuur van,

Groetjes Aniek

Jesmin

Het is bijna zover!! Spannend voor jullie zeg..
Foto's van jullie feestje zien erg gezellig uit!
Kon helaas niet komen..
Ontzettend veel plezier gewenst samen!
Geniet er van..
Liefs Jesmin

Loes

Heyy
Ik wil jullie ff via deze weg heeeeeeeeeel veeel plezier wensen! nu word het toch echt spannend!!
maar hou jullie in de gaten en ben benieuwd van waar uit t volgende verhaal komt!

Geniet ervan!!

Liefs Loes

Miriam Fokke

Hoi hoi, wil jullie ook nog ff een hele mooie en fijne reis wensen. Ik ga jullie volgen.'

Liefs Miriam

Kirsa Marnix Siphiwe

Jullie zijn nu denk ik geland op JFK. Wat een belevenis alleen dat al is. Ik hoop dat Dave nog contact met jullie op kan nemen, dat zou een unieke ervaring zijn om de stad te bekijken. Veel plezier en wel lezen er wel van.