Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Amazing New Yok

Ja daar waren we dan! Wat een geweldige dagen hebben we gehad in New York zeg. Gewoon 5 dagen met 20 graden, onze witte smoeltjes zijn mooi bijgelkeurd.

Even bij het begin beginnen natuurlijk. Woesdag 19 mei vroeg vertokken uit vjenne ciity, bij Ben en Jen in de auto. Even bij vertrek een paar tranen gelaten want we gaan jullie toch alle maal wel erg missen!! Een kop koffie op het vliegveld Dusseldorf en toen uit gezaait door pa en ma van Doorn. Beetje kort gehouden al dat gezwaai en gezoen natuurlijk want wordt er natuurlijk niet makkelijker op.

Maar goed toen stonden we na 8 uur vlieggen in New York city! De douane was onze eerste bepoeving. Tjongjonge wat maken ze daar een heisa van zeg! Ben je in aanraking met policie geweest , gebruik je drugs, ben je verslaafd, wat is de doel in amerika, wat is jullie realaite met elkaar, door de scan met je tas, gefouleerd worden en ja dan ben je toch wel welkom.

Pff wat een stad. Het voldoet ook gewoon aan alles wat je er van verwacht. Zo heel herkenbaar van film en tv series maar ook zo nieuw voor ons, groots, anders dan bij ons, snel en vooral heel gaaf!! Met de metro naar ons hostel beetje buiten het drukste centrum maar nog lekker op loop afstand. Heel New York hebben wij trouwens lekker lopent bekeken. Heb er nog spierpijn van.. Super gaaf om in zo{n wereld stad te zijn, alles is er super georganiseerd en totaal niet te vergelijken met iets waar we eerder waren geweest. Eerste dag hebben we lekker in Central park int zonnetje gelegen en een stukje doorManhatten gelopen. We waren super moe en zijn vroeg naar bed gegaan. Is toch wel veel afscheid nemen, flinke reis dag en dan aan de andere kant van de wereld staan.

De andere dagen hebben we ons prima vermaakt, omons heen gekeken, verbaast, genoten, en veel gezien. We zijn natuurlijk met de lift het Empire State Bilding opgeweest, wauw wat een uitzicht zeg! Ook zijn we naar Ground Zero geweest. Man wat hefitg zeg. We hebben meerdere malen deze dagen het hier overgehad. Wat moet het heftig zijn geweest.... oja en natuurlijk de Brooklyn Bridge overgewandeld.

Eigenlijk was 5 dagen nog niet genoeg om alles te zien. Maandag Ochtend vroeg vertrokken naar het vliegveld JFK om naar Mexico City te vliegen. Hier vonden we het wel even spannend, je moet dan kunnen aan tonnen dat je ook wel echt weer het land gaat verlaten. Nou dat hebben wij dus niet en dus had arjen een zelf gemaakte reservering gemaakt van een talenschool in Guatamala. Maar alles ging goed en we werden de gewoonlijke dingen gevraadg net als naar New York en we mochten Mecixo in!!

Yeaah en nu zijn we dus in Mexcio City moe van alle indrukken tot nu toe en hebben dus een lekkere lees en computer hang dag ingelast. Hosel is prima, lekker basic maar helemaal goed. Wat we tot nu toe gezien hebben is helemaal Super!! Echt! We genieten elke dag!

Volgende keer meer over Mexico.

simone

heeeej vakantiegangers..

erg leuk om te lezen dat de eerste paar dagen goed zijn bevallen. Jesmin en ik hebben vandaag ons eind gesprek gehad en wij zijn geslaagd. we zijn nu gediplomeerd bloemist..:p haha nou ik wens jullie nog heeel veel plezier en suc6..;) dagdag we denken aan jullie

Maris

Ha! Leuk, zo'n eerste verhaal vanaf de travel-ground! Zo Arjen, je hebt het regelen bij de grens al snel in de vingers, haha!

Genier ervan en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.

Groetjes,
Maris

Kim

Hallo Lieverds,

Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Zon doet een mens altijd goed! Hier ook zon gehad hoor. Karin, je hebt mooie foto's gemaakt.

Groetjes uit (een nu iets minder zonnige) Vjenne.

Renate

He daarrrrrrrrrrrrrrr, fijn dat jullie het fijn hebben. Geniet van alles wat jullie zien, wacht vol smart op het volgende verhaal. Wij hebben ook genoten van het pinksterweekend bij opwekking, hebben prachtig weer gehad.
Hele dikke knuf van Renate !!

Marieke Pape

Heej popjes,
Wat goed om te lezen dat jullie het zo gaaf hebben!!! Klinkt ook heerlijk allemaal. Nu dus in Mechikoooo!!! We houden de site in de gaten, want we willen graag weten hoe het jullie vergaat!!! Vertel ons ALLES!!!
Hele lieve groeten van ons!!

Liefs, Marieke, Rik, Hannah en David en Max

Loes

Hey hey..
super dat jullie het zo na jullie zin hebben zeg!! helemaal gaaf, en geloof ook zeker wel dat jullie aan 5 dagen niet genoeg hadden in new york.. maar om nou meteen op de eerste bestemming te blijven hangen is ook weer zoiets he..?? maar toe maar mexicoooo mooii mooii mooiii!! geniet van de tijd daar, ben benieuwd wat daar allemaal te beleven is!

hou jullie in de gaten!

Groetjes Loes!

Truus

Vandaag was ik met een vriendin ( Frea) en ze vroeg"en hoe vonden ze New York"nou prachtig dus, als ik jullie verhaal zo lees!!!Wat een mooie belevenis. de vriendin haar dochter had gestudeerd in New York en vond de stad ook helemaal geweldig. Veel lieve groeten en plezier van mij voor jullie, kus.

eva

hallo, karin en arjen hoe gaat het er mee het gaat allemaal goet met annie

'

groetjes van Eva!!!!!!!