Arjen, Karin, Loek en Suus op avontuur

Hallo daar!

Tijd om dit weblog weer nieuw leven in te blazen!

Al weer een heel aantal jaartjes geleden dat we hier voor het laatst een bericht achter lieten. In de tussentijd ook al weer veel verschillende dingen gedaan. Verhuisd naar de boot in De Steeg, nieuw werk, eigen bedrijfje weer op bouwen, en afgelopen jaar naar ons eigen huisje in Velp verhuisd.

Maar zeker ook leuke vakanties gevierd! China en Jamica waren top.

Maar nu stoffen we dit weblog af voor een avontuur in Australië, van 3 december t/m 1 januari!

We gaan niet zo lang dit keer, 4 weken. Maar we vinden het wel leuk om als we er aan toe komen iets te schrijven op dit weblog.

Dit keer gaan we niet met zijn tweetjes maar met zijn vieren! We zullen jullie even voorstellen aan onze 'partners in crime': de familie Bos-Brand.

Met onze lieve vriendjes Loek en Suzanne gaan we dit keer het avontuur aan in Australië. We gaan een heuse roadtrip maken met twee oude eendjes. Een paar maanden geleden leerden we Peter kennen en hij vertrouwt ons twee van zijn trouwe, uitgeruste rallyeenden toe. We gaan ze voor hem van A (Melbourne) naar B (Alice Springs) brengen. Vandaar dat we voor ons doen beter voorbereid dan ooit op pad gaan.

De afgelopen maanden hebben we het 4x4 routeboek stuk gelezen, de Lonely Planet doorgespit en op een enorme kaart van Australië een soort van route uitgestippeld. Veel gezellige avondjes en voorpret dus!

Onze tocht begint in het Zuiden van Australië in de plaats Melbourne. Via de Australische Alpen leidt de route langs de Murray River en een aantal National Parks naar het hart van het continent waar de plaats Alice Springs ligt. Met de nodige camping gear, gereedschap en twee privé monteurs aan boord moet het vast helemaal goed komen!

Heb je geen zin in onze avonturen en ben je nog lid door onze vorige reizen, dan kun je je gewoon even afmelden. Anders veel leesplezier!

Groetjes,

Arjen, Karin, Loek en Suus

Sharon

Nee hoor, ben jullie verhalen nog lang niet zat! Veel plezier en ik lees intussen lekker mee! Leuke foto's van jullie vieren met de eendjes overigens :)

Mariekert Papert

Ik ga jullie op de voet volgen natuurlijk!!! LEUK!!!!!

Ellen Euverman

He Karin en Arjen Loek en Suus, gave foto's. We zullen jullie avonturen op de voet volgen!.
groetjes Ellen

Bas

Kom maar op met die avonturen uit Down Under!

Kim Drenthen

Ook ik zal jullie natuurlijk volgen.

Maar eh; Met Bos-Brand naar Australië, is dat niet een beetje het spreekwoordelijke: de kat op het spek binden? ????

Kirsa Marnix en Siphwe

We zijn reuze benieuwd naar jullie avonturen. Zo kunnen we een beetje mee op avontuur. En wat een gave eenden
Veel plezier met alles

Truus Mittendorff

Ja, natuurlijk ga ik jullie avontuur ook volgen en wat een mooie foto's !, veel voorpret en Good Luck voor onderweg

masje westerbeek

Wij wensen jullie alvast een hele goede reis en een geweldige avontuurlijke vakantie !

groetjes, Huub & Masje

Harrie Hannink

Graag lees ik juulie trip naar en in down under mee.
Ik wens jullie veel plezier en succes daar.

Harrie

marlies

Leuk leuk leuk om weer jullie avonturen te volgen! Klinkt echt als leuke weer eens anders reis. Have fun!

Levien en Rina

Leuk om weer wat van jullie te horen en dat we mogen
mee genieten van jullie avonturen heel erg gaaf , we zijn erg benieuwd Geniet ze

Raymondoalink

Hoi Arjen en Karin.
Leuk dat jullie weer een nieuw avontuur aangaan. Ik ga proberen jullie te volgen om wederom te genietenvan alle mooie foto's die jullie maken. Ook namens Wilma een mooie en goed reis gewenst.
Geniet ervan.
grt Raymond

René

Als reizen een keer in je bloed zit is het als een virus. Je raakt het niet meer kwijt. Belangrijk is om van dit virus te genieten. Met volle teugen. En wij genieten mee. Met jullie verhalen en foto's.
Onmeundig veel plezier met elkaar. En geniet.

masje westerbeek

En....morgen begint de reis.....(?)

Genieten dus!!!Groetjes, Huub & Masje

Alida Kerssies

Een waarlijk avontuur, ik zal jullie volgen en wens jullie alvast heel veel plezier. Lekker naar de warmte want het is hier zo onaangenaam koud.

Gerard Brand

Heel, heel, heel veel plezier daar met zijn viertjes, het wordt vast een geweldige, onvergetelijke trip !
We kijken uit naar de berichtjes en foto's !

Groetjes van Mieke en Gerard

nannie

Een hele fijne vakantie en veel plezier met z'n vieren.
groetjes van Nannie en Hans

Mieke

Hallo daar, we zijn wel een beetje benieuwd nu hoe het gaat.
Hier is het nl. een beetje saai weer en ik heb wel zin in een leuk verhaal...
doegie tot gauw hoors

masje westerbeek

Hoe gaat het daarginds? Hebben jullie wel wifi?
We wensen jullie een geweldige tijd daar!